.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشن هسته اي در شهرهاي مازندران برگزار شد

جشن هسته اي همزمان با سراسر كشور در شهر هاي استان مازندران با شكوه خاصي برگزار شد.


شهروندان آملي امروز به مناسبت روز انرژي هسته اي راهپيمايي كردند.
دانش آموزان و دانشجويان آملي با حضور در سطح خيابان هاي شهر با سر دادن شعارهاي انرژي هسته اي حق مسلم ماست و انرژي هسته اي افتخار هر ايراني بر صلح آميز بودن اين فناوري تاكيد كردند.
راهپيمايان آملي همچنين با سردادن شعار هاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل دخالت بيگانگان را در موضوعات داخلي كشورمان به ويژه انرژي هسته اي محكوم كردند.
فرماندار شهرستان آمل در اين مراسم گفت: دستيابي به فناوري هسته اي توسط دانشمندان جوان كشورمان بزرگترين دستاورد ايران اسلامي پس از پيروزي جنگ هشت ساله دفاع مقدس بود.
علي اكبريان در جمع دانش آموزان و دانشجويان دانشگاه هاي آمل در سالن ورزشي پيامبر اعظم (ص) اين شهرستان اظهار داشت: كشورهاي غربي با وجود همه تحريم ها، تعليق ها و تهديد هاي احتمالي جنگ عليه كشورمان در دستيابي به انرژي هسته اي دسيسه سازي كردند.
وي افزود: ايران با پافشاري بر صلح آميز بودن فناوري هسته اي، برگزاركنندگان شصت و سه اجلاس بين المللي را بر جاي خود نشاند.
فرماندار آمل تصريح كرد: دستيابي به چرخه سوخت هسته اي در سايه ايستادگي و هوشياري مسئولان و ملت و همچنين تلاش دانشمندان جوان كشورمان بوده است.
وي ادامه داد: انرژي هسته اي تنها يك فناوري نيست بلكه نمادي از قدرت علمي و ملي است.
شهروندان شهرستان نكا نيز امروز را با برپايي مراسم هاي مختلف گرامي داشتند.
دانش آموزان شهرستان نكا همچون ديگر هموطنان كشورمان سالروز دستيابي به فناوري صلح آميز را جشن گرفتند.
فرماندار شهرستان نكا در جمع دانش آموزان دبيرستان نمونه دولتي خورشيد اين شهرستان گفت: فناوري هسته اي از ضروريات توسعه كشورمان بوده است و طي دو سال گذشته با پايمردي مردم و مسئولان به اين موفقيت دست يافتيم.
يوسف سعادت ضمن تبريك به دانشمندان هسته اي كشورمان تاكيد كرد: نبايد از توانمندي هاي جوانان اين مرز و بوم غافل شد.
وي گفت: دنيا بايد به اين باور برسد كه دستيابي ايران به فناوري هسته اي تنها در جهت بهره مندي صلح آميز است و هيچ خطري كشورهاي ديگر را تهديد نمي كند.
پرسنل راه و ترابري استان مازندران نيز امروز در برنامه اي باشكوه ضمن پاسداشت از دستاورد هاي هسته اي كشورمان كه به نام روز ملي هسته اي نامگذاري شده است را جشن گرفتند.
گزارش ها از ديگر شهرهاي مازندران نيز حاكي است كه مراسم جشن شكرگذاري به خاطر دستيابي به فناوري هاي هسته اي دانشمندان جوان كشورمان با شكوه خاصي برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.396 seconds.